جوجه کباب (طنز)

                                 

 

یک روز یک پیرمرد ه متوجه میشه که زنش یه مدتی که هر چیزی رو که

بهش میگه نمیشنوه !!!

خیلی نگران میشه ! به دکترشون زنگ میزنه و میگه چی کار کنم

این جوری شده !

دکترشون بهش میگه : مشکلی نیست من همسرتون رو معاینه می کنم

اما قبل از این که من ایشان را معاینه کنم شما باید

یک تست از ایشان بگیرید !!!

شما باید از فواصل مختلف بایستید و همسرتون را صدا کنید و

هر بار این فاصله رو نزدیک تر کنید تا این که به

کنارش برسید !

میخواهم بدانم شدت ناشنوایی همسرتان چقدر است ؟؟

پیرمرده تصمیم میگیره که کاری که دکتر بهش گفت رو عملی کنه

بنابراین یک روز که همسرش در آشپز خانه مشغول شام درست کردن بود

از فاصله ۴۰ متری همسرش می ایسته و می پرسه :

خانوم برای شام چی داریم !!!؟

اما صدایی نمی شنوه !!

۱۰ متر میره جلو تر و دوباره می پرسه :

خانوم شام چی داریم !؟

اما بازم صدایی نمی شنوه !

این کار رو تکرار می کنه تا به پشت سر همسرش می رسه !

دوباره می پرسه :

خانوم شام چی داریم ؟!

این بار همسرش جواب میده ، میگه :

“برای پنجمین بار کباب جوجه “  

 

نظز یادتون نره

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ http://sahargaheomid.blogsky.com

جالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد