اس ام اس و جوک

قاصدک داشت از کنارم رد میشد گرفتمش قسمش دادم تا بیاد پیشت بهت بگه که من
خیلی دوست دارم .... حالا بهت گفته یا نه؟؟؟
--------------------------------------------------------------------------------
تفاوت پسران و دختران:
دغدغه های یه پسر جوان - کار ندارم - پول ندارم - سربازی نرفتم - ماشین و
خونه ندارم - و ...
دغدغه های یه دختر جوان - لاک ناخنم پاک شده - مهری سرویس طلا خریده - دختر
خاله ام ماشین داره - مامان غذای خوب نمی پزه - عروسکم رو هنوز نخوابوندم - و
...
عجب دنیای باحالی
--------------------------------------------------------------------------------
به <@> من تو ><( ( ( > ..........................نفهمیدی؟ میگم به چشم من
تو ماهی!!
--------------------------------------------------------------------------------
به جوجه خروس دارم روزی 6تا تخم میزاره
باور نمی کنی
بیا اینم عکسش...
=/|\=
(^\/^)
/{= =}\
j--!--L
اینا هم تخم هایی که می گذاره
O O 0 O O 0
--
-------------------------------------------------------------------------------
شرکت ال.جی شما را به ادامه ی زندگی بد بختانه ی خود دعوت می نماید 
--------------------------------------------------------------------------
زندگی بدون عشق یعنی شلوار کردی بدون کش
--------------------------------------------------------------------------------
تست خود شناسی

می خوای بدونی بچگی هات چه شکلی بودی
از 1 تا 10 یک عدد انتخاب کن برام بفرست



.

.

1.قشنگ

2.شکمو

3.سوسول

4.جیشو

5.همیشه دست تو بینی

6.افاده ای

7.بازی گوش

8.تمیز

9.شیتون

10. خل !
--------------------------------------------------------------------------------
ایرانسل داران عزیز! به لحظات ملکوتی 11 شب تا 7 صبح نزدیک می شویم. التماس
دعا.
--------------------------------------------------------------------------------
عید غدیر، 22بهمن، چهارشنبه سوری، نوروز 87 و هر مناسبتی هست مبارک.

ستاد پیش بینی اتمام طرح قرمز ایرانسل!                                                                          --------------------------------------------------------------------------------
خدای من خدای خوب ومهربان من و گوشی کوچکم دوست داریم اس ام اس فراوان از
دوستان دریافت کنیم ودعا کنیم همه ما ایرانسلی ها ?دست در دست هم دهیم تا اس
ام اس هایمان رابه صندوق دریافتی دوستانمان بفرستیم هم أکنون نیازمند یاری
سبزتان هستیم سازمان اهداء اس ام اس شماره حساب 0935.منتظر اس ام اس های
سبزتان هستیم
--------------------------------------------------------------------------------
میدونی M T N ایرانسل یعنی چی؟
یعنی مردم تلفن ندیده
--------------------------------------------------------------------------------
تا حالا فکر کردی کی بیشتر از همه برات می میره ؟
برو پایین
.
.
.
دنبال چی می گردی ؟ من که این پایین جا نمیشم .
--------------------------------------------------------------------------------

اگه گفتی دوست دارم چند حرفه ؟
دیدی اشتباه کردی .
دوست دارم حرف نیست یه زندگیه ،
اما زندگی ? حرف بیستر نیست : تو
--------------------------------------------------------------------------------
تو مراسم ختم یارو بلندگو میگه :
مرحوم وصیت کرده ، سیاه نپوشین .
یکی داد میزنه : مرحوم غلط خورده ، ما به احترامش می پوشیم .
--------------------------------------------------------------------------------
میگن خدا بهترین نعمت هاشو به بهترین بنده هاش میده .
ولی من بهترنین بندش نیستم ، پس چرا تو رو دارم ؟
--------------------------------------------------------------------------------
آنقدر رسم وفا مرده ،
که ترسم لیلی روزی اگر زنده شود یادی ز مجنون نکند.
--------------------------------------------------------------------------------
یه سلام آلبالویی ، به تو که خیلی هلویی
یه سلام توت فرنگی ، به تو که خیلی قشنگی
یه سلام پرتقالی ، به تو که خیلی باحالی
--------------------------------------------------------------------------------
اگه
?+? = ?
?H +O = آب
ابر + رعد = باران
غم + چشم = اشک
تنهائی + تاریکی = من
عشق + مهر = تو
پس
من - تو = مرگ !
زیاد به ارتباطش فکر نکن ، جمله آخر بچسب
--------------------------------------------------------------------------------
گلها جواب زمین اند به سلام آفتاب
نه زمستانی باش که بلرزانی
و نه تابستانی که بسوزانی
بهاری باش که برویانی
--------------------------------------------------------------------------------
برای اداره کردن خودت از عقلت استفاده کن
و برای اداره کردن دیگران از قلبت
--------------------------------------------------------------------------------
تکیه بر دیوار کردم ، خاک بر پشتم نشست ،
دوستی با هر که کردم ، عاقبت قلبم شکــست ،
آنقدر رنج که دنیا بر دل من میکند ،
بر دل هر کند ، ترک دنیا می کند...
-------------------------------------------------------------------------------
می دونی فرق تو با موهات چیه؟
اونارو می شه اصلاح کرد، ولی تورو هرگز!
--------------------------------------------------------------------------------
ببخشید که این موقع مزاحم شدم، قصد مزاحمت نداشتم، فقط خواستم بگم می دونی
شبها که ما می خوابیم آقا پلیسه بیداره؟
--------------------------------------------------------------------------------
هیچ می دونی چقدر گلی...
.
.
.
واسه دستهات ضرر داره؟ فقط از مایع ظرفشویی جام استفاده کن!
--------------------------------------------------------------------------------
عشق جزیره ایست در آبهای دوردست.
خوشگلم! SMS نخون، پارو بزن! 
--------------------------------------------------------------------------------
دوستان شما مثل طلا و جواهر هستند، به دست آوردنشون سخته، ولی نگه داشتنشون
سخت تره…

لطفا در نگهداری من کوشا باشید!
--------------------------------------------------------------------------------
نرو پایین سر کاریه

.

.

.

نرو

.

.

.

نرو

.

.

.

سلام، آفرین که به حرف شیطون گوش نکردی، من این پایین منتظرت بودم

می‌خواستم بگم: مسواک بزن همیشه تا دندونات تمیز شه!
--------------------------------------------------------------------------------
تو برای من یه فرشته بودی اما هیچ وقت منو دوست نداشتی و همیشه با رقیب های
من پرواز کردی .خدا را شکر تازه فهمیدم تو عزرائیلی
--------------------------------------------------------------------------------
از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه
خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی
--------------------------------------------------------------------------------
میدونید بسیج مخفف چیه؟ ” بنیاد سازمان دهی یک مشت جوجه
--------------------------------------------------------------------------------                               آرامش در زندگی بهترین چیزه
بیا به آرامش فکر کنیم
به زندگی
به عشق
به زیبایی
به بهشت
به جهنم
به درک
به تو چه
به من چه
برو اعصاب ندارم
--------------------------------------------------------------------------------
دومی ها… سومی ها… دیپلمه ها… دانشجویان… مهندسان… وکلا… پزشکان… هنرمندان …

همتون فدای کسی که الان داره این اس ام اس رو می خونه … 
-----------------------------------------------------------------------------
زندگی یعنی بازی سه ، دو ، یک ? سوت داور………… بازی شروع شد!!! دویدی ، دست و
پا زدی ، غرق شدی ، دل شکستی ، عاشق شدی ، بی رحم شدی ، مهربان شدی? بچه بودی
، بزرگ شدی ، پیر شدی سوت داورــــــ??ــــــــــ بازی تمام شد… زندگی را
باختی 

 

                                    اگه نظری داری به منم بگو.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد