کمبود جادر صفحه مشخصات همسر

نظرات 12 + ارسال نظر
linkbox سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.bigbox.gigfa.com

سلام دوست عزیز
لطفا کد لینک باکس منو تو وبت بزار بعد لینکتو ثبت کن. یه عنوان زیبا و مختصر که کلیک خور بالا داشته باشه هم بده
حدود 30 دقیقه بعد تاییدش میکنم . با این باکس آمار وبلاگت میره بالا لینک
باکس بسیار سبک هست . و آمار بالایی داره

به وبلاگ هایی با بازدید 500 به بالا لینک ثابت تعلق میگیرد

--------------------------------------------------------------------------------------------
آموزش

http://www.up3up.gigfa.com/images/d2zap7mp05ieed36zop.png
--------------------------------------------------------------------------------------------

کد لینک باکس:


<center><script language="javascript" type="text/javascript" src="http://midway.persiangig.com/source.js"></script ></center>


VPN هم داریم yahoo id : mohammad.1361

amirreza چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام دوست عزیز .

فکر کنم شما از سایت میهن دانلود ویندوز اکس پی دان کردید چون من دیدم در او جا نظر داده بودید و تشکر کردید .

جهت اطلاع من روز اول این ویندوز رو دان کردم و متوجه شدم داخل این ویندوز 5 تروجان وجود داره .

البته من بیش از 10 بار در همون قسمت نظر دادم و نسبت به این موضوع شکایت کردم و لی اجازه نمیدن نظر من نشون داده بشه !

شما اگر آنتی ویروس اسمارت سکوریتی نود 32 رو نصب داشته باشید با آپدیت جدید قطعا این ترجان ها رو میبینید .

داخل فایل Iso یک شکلک اسمایلی است به رنگ سیاه که یک شاخه گل قرمز دستش است تروجان اصلی همونه که به صورت فایل اجرایی است .

حواستون باشه .

آنتی ویروس من در همون لحظه اول که فایل ISO رو باز کردم 5 تروجان رو شناسایی کرد و کلا فیل ISO رو از سیستم حذف کرد .

در ضمن من اون نسخه که نوشته جدید تر رو دان کردم ولی به احتمال زیاد نسخه قدیمی تر هم به ترجان آلوده شده .

بازم تاکید میکنم من حتی اسم و مشخصات تروجان ها رو هم در قسمت نظرات فرستادم اما اجازه نمیدن نشون داده بشه یعنی این کارشون عمدی بوده .
واسه همین من تصمیم گرفتم شما رو آگاه کنم .

فعلا .

سلام.
خیلی ممنون از اطلاع رسانیت،نود 32 من هم ارور می ده

ثمین شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام دوست عزیز
------------------------------
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤فردایی بهتر وبلاگشو آپ کرده¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

ثمین سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,سلام عزیزم
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,من اپم
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,اگه میخوای خوشحالم بکنی ...
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•پس بدو بیا

ثمین جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

یه وقت یه سری به ما نزنیا
.
.
.
.
.
.
دیگه باهات قهرم

ثمین یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام عزیزم
______________________________$$$$
____________________________$$$$$$ بدو بدو که همین
__________________________$$$$$$$ الانشم کلی دیر شده
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$ مسابقست
_______________$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$ با کلی جایزه
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
___________$$$$$$ مگه نمیخوای ببری؟
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$ پس بدو بیا به این چندتا
________$$$$سوال جواب بده
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$ از دستش نده
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$
___________ $ منتظرتم......



سوالات کو؟

ثمین(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام عزیزم
چطوری؟؟؟
سری به ما نمیزنی؟
خونه خودتونه..تشریف بیارید....
راستی عکس واقعی سوسن خانومو دیدی؟؟


ثمین(به سوی فردایی بهتر...) دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام خوبی؟؟؟؟
سری به ما نمیزنی؟؟؟
اگه نیایی پیشم
دلم میشکنه اون وقت باهات قهر میکنمااااااااااااااااااااااااا

ثمین(به سوی فردایی بهتر...) سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


سلام عزیزم...
.
.
تا از جانب معشوقه نباشد کششی
کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد
.
آپ کردم...منتظر دلگرمیتم...

ثمین شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com/




سلام عزیزم..
چطوریاااااااااااااااااا؟؟؟خوبیااااااااااااااا؟
تولد وبلاگمه
خوشحال میشم بیایی تو جشنم.............
به خدا اصلا هم توقع کادو هم ندارم
اصلا نمیخواد خودتو بندازی تو زحمت من خیلی قانعم به یه بی ام وی یه بنزی رازیم بخدا نمیخواد زیاد خودتو بندازی تو زحمت..........
بدو
بدو بیا منتظرتم.......





ثمین(به سوی فردایی بهتر...) یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


{~*~*~*~*~HAPPY~*~*~*~*~*~}
{~*~*~*~~ BIRTHDAY! ~~*~~*~*}
{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*}
سلام عزیزم....چطوری؟؟هنوز نیمدی مهونی که؟؟
جشنمون بی تو صفایی نداره ها...
بیا منتظرتم....

هستی دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.hastimaneiger.blogfa.com

هیچکدوم از عکس هاتون نمیاداگه درست شد خبرم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد